domingo, 19 de abril de 2009

The Canary Sect - Shake it but don´t break it!!!!!!



E ninguén quería editar este CD...

O final sería Jorge Explosión, membro dos Doctor explosión quen o faría.


Grupo Barcelonés do mal chamado r´&´b Blanco, fan versións de bandas como The Yardbirds(Stroll on) ou o clásico de Daddy Rolling ... dos The Who, pasando polo Bad Time de Roulettes. O grupo esta formado por

Manolo Navarro (voz e armónica)
Pau Loewe (guitarra solista)
Alfredo Calonge (guitarra rítmica)
Pablo Jiménez (baixo)
Francesc Gosalves (batería)"

O ritmo que ten este grupo confírese na brutalidade das súas guitarras, riffs de ensoño e música de baile de bar sen dúbida. Unha boa banda. Pasando polo Garaxe e polo blues.

The Canary Sect-Shake It But Don't Break It!!!!!

---------------------



...................................................

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.