domingo, 30 de agosto de 2009

Los Escándalos- gravavións dos 80



Di no seu myspace

"Banda madrileña formada en 1982 y en activo hasta 1985.influída poderosamente por los sonidos del mod-revival practicaban un pop-rock energético y contundente de fuerte orientacion new-wave....."

Donde se fue! la diversión!
Donde se fue! la diversión!
Y ¿Por qué se marchó?



O seu Batería (Paco Ortega)naqueles oitenta viu a facer un euténtico regalo no foro de Hipocondria Mods, algo que ai que agradecerlle, para todos nós un regalo, as gravacións completas do seu grupo, algo que me alucina. Deste grupo que dicir, son intrumentalmente un dos mellors grupos deste estilo, si que era extravagante o seu vestir pero tamén o era a súa forma de tocar.

De él, do batería destacar esta entrevista polo fanzine Mod Madrid.

Entrevista a Paco Ortega(batería de Los Escándalos)

E agora as gravacións, ó principio non me recoñecía o arquivo, polo que o abrín co VLC Media e todo solucionado, disfrutando agora de eles! Nestas atopamos cancións como Dónde se fue la diversión, unha versión de Wipe Out bastante recomendable e versionable, e o resto dos seus exitos.


---------------------------
--------------------
Los Escándalos gravacións
---------------------
--------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.