domingo, 6 de septiembre de 2009

Los Flequillos - Concierto (1980)


Disco que hai que agradecer a Paco Ortega, ex batería de los Flequillos, de Los Escándalos...

Nos 70- 80, uns rapazolos, e Paco Ortega incansable, sen dúbida, chegan co seu son, unha banda influenciada polo Mod Revival, pero tamén por todo grupo dos 60 que os caracteriza, entre as súas influencias están The Jam, The Who, The Beatles, destes grupos aparecen versións como a de beatles co nome de Retuércete y Grita(twist and shout!) ou un I can´t Explain de The Who co seu No Puedo Explicar. Unha versión de Barbara Ann e moitas máis.

Escoitaos na súa radio

RADIO FLEQUILLOS



Los Flequillos formaron parte desos 80 MODS de Madrid, estiveron activos do ano 78 ó 82. Co seu pop beat comprendes quizais como foron aqueles anos.

Los Flequillos - Concierto 1980

1.- Novena Poción de Amor
2.-Yo Quiero Ser tu Chico
3.-No Puedo Explicar
4.-Retuércete y grita
5.-La Felicidad es una Gaita
6.-El Shock del Rock
7.-Tarde Naranja
8.-Si no fiera querria serlo
9.-El Posavasos
10.-Barbara Ann
11.-Estoy Cansado de Quererme
12.-Máscara de Oxígeno de Terciopelo
13.-Paradojas de Mamá
14.- Ana
15.-Perra
16.- Jognny B Goode

----------------------
------------
Los Flequillos - Concierto de 1980
------------
-------------------

3 comentarios:

  1. Hey tio !!

    Estoy muy muy interesado en este material !! ¿sería posible volver a subirlo? por favor he escuchado los temas del myspace y son tremendos, me encantaría tener esto

    Saludos

    somos los mods!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. a ver si lo consigo, va a estar complicado, a ver si consigo contactar con Paco hortega.

      Gracias por avisar.

      Eliminar
  2. seria posible por favor resubirlo muchisimas gracias

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.