sábado, 9 de enero de 2010

Art School - Riot Police Fly to Seaside ( EP 1997)




En 1997 sae a luz  o segundo traballo de esta banda Murciana con 4 temas, dous de eles propios máis duas versións.
Nas versións atopamos temas de The Truth e dos Jam, de novo a historia dos Art School se asocia a banda do señor Weller. Para ser exactos as versións que fan son:  City Of Westmister  The Combine respetivamente.
 

Unha mostra do seu traballo que acabo de subir.



Juanfra, Jorge e Paco son quenes de facer versións ata da súa propia sombra e darlles o toque de "arte", xa que se tomas a hortera Take On me dos A-HA (adicada a Alberto, guitarra dos Dirty Socks e el xa sabe por que) e fas de ela un trallón de "power pop" xa ten mérito. E moito máis alá versionando a Jimmy Hendrix e mesmo os Lambrettas, dicir que a súa versión de Dance paréceme moi moi boa.

----------------------------X
Sen dúbida a banda de Murcia lo parte, por certo a varias reseñas e biografías decirlle que

2 temas = single
4 temas = EP
...
E a versión dos Jam e da canción The Combine, non de Stange Days...
-----------------------X

Art School - Riot Police Fly  to Seaside ( EP 1997)

1.- steppin' in the right direction
2.-  strange days
3.-  city of Westminster
4.- the combine

--------------------------------------------
-------------------------------
Art School - Riot Police Fly  to Seaside ( EP 1997)
-------------------------------
---------------------------------------------

2 comentarios:

  1. este no le tengo, dice que esta desactivado

    graciass

    saludos

    felipe

    ResponderEliminar
  2. Sí, espera que los del megaupload se ponen tontitos, tarda un par de horas en estar activo el enlace.

    Un saludo Felipe.

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.