martes, 6 de marzo de 2012

La Voz en Color , outra de facer radio.



Puxéronse en contacto comigo e con Dani Llabrés, cousa que me deu medo, eu o lado do señor Llabrés.


Tiven o pracer de coñecer o programa La Voz en Color grazas a Twitter, xa só con ese nome e esa cabeceira era a curiosidade, e dende entón naceu un idilio, eles danme boa música, dánnos boa música e non piden nada a cambio, en cada programa atopamos sons que se apartan do de sempre, desos medios que só saben falar do mesmo,e  dunha forma fresca, divertida, con gracia, con auténticos temazos o tridente catacrocker que lidera este programa  achégannos neste caso un recordatorio os sons do Revival. Non perdades o tempo e dádelle as oidas pertinentes.



Xa sabedes, disfrutade

Ready!
Steady!
Go!

e danceade e disfrutade.

Podedes escoitar o programa na súa páxina



Ou escoitalo aquí

2 comentarios:

  1. El fin de una cosa, y el principio de otra!

    http://theboilerclub.blogspot.com/2012/03/este-blog-se-autodestruira-en-breve.html

    ResponderEliminar
  2. es muy interesante,mucha variedad musicalquesiempre se agradece. mola!
    saludos desd madriz

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.