miércoles, 31 de octubre de 2012

Volven Los Huéspedes Felices





Creo recordar que na entrevista coa banda, fai tempo xa, preguntamos por aquelas cancións, unha recopilación, se tiñan interese en facelo, e vemos que agora, en decembro sae a luz.

Sen máis o grupo coruñés quere regalarnos versións das súas propias cancións, un viaxe na historia da prolífica banda. En decembro sairá este "Tipos Normales con Guitarras Eléctricas". Outra vez co selo Clifford Records que xa está máis que consolidado por apostar en sons con tons "añejos"


O listado de cancións que deciden sacar neste novo traballo será:
Cara A:
1-Frecuencia intermedia
2-Cada día
3-Escribí tu nombre ayer
4-Doctor Esquerdo
5-Sé que hay algo mágico
6-Pennyroyal Park
7-El extraño viaje

Cara B:
1-Sol de invierno
2-Otro día amarillo
3-Luz artificial
4-13 días
5-Brilla
6-Mi reflejo
7-Sesión de noche



Atentos a nova noticias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.