lunes, 29 de junio de 2009

Doctor Explosión - Viviendo del Cuento.(1999)




Outra vez estos señores asturianos. Qué dicir deste traballo, mellor que La Chatunga fale de por si.



Este disco en comparación co que puxen antes disfruta do bo son, dunha gran producción e de bastantes ganas, será sempre Jorge Explosión que tire deste grupo como se lle fose na vida.

Un bo disco, poderíao chamar o disco da semana sen dúbida, porque aínda non parei de escoitalo.

Doctor Explosión- Viviendo del cuento
1 Not so cool
2 Inútil
3 Teachin' you to cry
4 Wasting my time
5 Thank you
6 It's not allowed
7 For action
8 Hearts up
9 La chatunga
10 My female side
11 No desire
12 Otro ser
13 Family
14 Surfin' turd

----------------------------------
------------
Doctor Explosión - Viviendo del Cuento
-----------
------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.