jueves, 18 de junio de 2009

Malarians - Mind The Step



Polo prezo de un, poño dous. Vamos, gratis.
Pois non quero volver a falar deste grupo... que xa puxen unha boa presentación, vale que a saquei de por aí pero tívena que traducir!!! e eso custa! Pois eso aqui poño este traballo da banda madrileña, cando teña algo dos Peepin toms montamos unha boa festa.




The Malarians - Mind The Step

1. ben gunn
2. palabras de mas
3. wicked man
4. pierdes el tren
5. mr. policeman
6. flame
7. don't leave la habana
8. better to be fine
9. mrs. parks
10. september
11. la historia
12. get the sack
13. stress
14. link

----------------------------
-------------
Malarians - Mind The Step
-------------
--------------------------

Todas as veces que escribín puxen mal o nome do cd por culpa da canción de Los Imposibles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.