miércoles, 30 de enero de 2013

Hipocondria Mods a go go

Fai 3 anos xa, xuntámonos un montón de Hipocondríacos polo concerto dos Faith Keepers na sala Sol, disfrutamos coma enanos, tanto do concerto como da pinchada no Vinos y Viandas, pena a miña ter que durmir na Méndez Álvaro coa Parka e o traxe, en pleno chan .  Da seguinte non nos quedamos curtos e volvimos a reunirnos todos, desta vez dunha forma organizadiña. Foi no 2012 na sala Clamores. Eu paseino teta.

E neste 2013 o mesmiño, volveremos a carga, e desta vez con dous concertos quedando todo na casa. Agardámosvos.


Vémonos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.