domingo, 17 de mayo de 2009

Ye-yé and 60´s Spanish Vol.2




No mesmo fío e para continuar a triloxía deste recopilatorio destacar a canción de A la Buena de Dios de Betina. Un temazo bastante bailable.



Cando falo sobre este estilo sempre me din que representa a idiosincracia da España da época, home, se algo ten a música e representar a sociedade en cada momento.

Outro tema a destacar é a versión de My Boy Lollipop de Mayte Gaos , transformando o éxito de Millie en Mi Novio Esquimal.







Yeye and 60's Spanish vol 2
01 - Gelu - Chica ye-yé
02 - Lita Torelló - La más bella del baile
03 - Chico Valento -Soy Un Vagabundo
04 - Li Morante - Guateque
05 - Mayte & Pili - Bye Bye Birdie
06 - Pekenikes - Locomotion
07 - Lucecita - El Fin Del Mundo (End Of The World)
08 - Gelu - Moliendo Cafe
09 - Betina - En la cuerda del amor
10 - Betina - A La Buena De Dios
11 - Alicia - Batiendo palmas
12 - Silvana Velasco - Busca una excusa
13 - Dúo Dinámico - Caminando
14 - Betina - La Vida Es Asi
15 - Hermanas Benitez - Chao Chao
16 - Betina - Una Lagrima En Tus Ojos
17 - Luis Aguile - Ciudad solitaria
18 - Alberto Cortez - Dile
19 - Gelu - Cuando digo que te amo
20 - Teen Boys - Dame Felicidad
21 - Duo Dinamico - Alone
22 - Mayte & Pili - Estas Botas Son Para Caminar
23 - Los Salvages - Hoy comienza mi vida
24 - Los Salvages - Judy Con Disfraz
25 - Micky & Los Relampagos - Tu Seras Mi Baby
26 - Rocky Volcano y sus Rock'n Rollers - Johnny Angel
27 - Lolita Garrido - Eres Diferente
28 - Los Pekes - Muñeca de cera
29 - Li Morante - Dile (tell him)
30 - Gelu Y Tito Mora - No te creo
31 - Mayte Gaos - Mi Novio Esquimal (My boy lollypop)

.................................................
.................


Ye-yé and 60´s Spanish Vol.2

............................
..........................................

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.