domingo, 17 de mayo de 2009

Ye-yé And 60´s Spanish Vol.3




Desta ultima parte non teño nada que agregar máis que



E nada máis

Yeye and 60's Spanish vol 3
01 Duo Dinamico - Ding Dong
02 Duo Dinamico - Dime porque
03 Lone Star - El baile empieza a las 6
04 Sirex - Díme que me quieres
05 Alicia Granados - El juguete extraordinario
06 Gelu - Et maintenant
07 Los Pekenikes - Hey Baby Madison
08 Los Catinos - La Balada De Bonnie & Clyde
09 Los Pekenikes - Locomotion
10 Lone Star - Los domingos
11 Los Pekes - Poupèe de cire poupèe de son
12 Los Sonor - Venus
13 Jose Guardiola - Macky el Navaja
14 Betina - Marionetas en la cuerda
15 Quique Roca, su conjunto y Claudia - Me gusta Madrid
16 Karina - Me lo dijo Perez
17 Los T.N.T. - Media novia
18 Betina - Mi amor es azul
19 Karina - Mi Chico (Muy Guy)
20 Mona Bell - Mi heroe
21 Mayte y Pily - Mi Novio Esquimal (My Boy Lollipop)
22 Julissa - Mi principe azul (Twistin & Kissin)
23 Los TNT - Mi Timidez
24 Albertina Cortés - Mucho
25 Gelu - Ninguno me puede juzgar
26 Marta Baizan - No lo puedo explicar
27 Karina - No Preguntes Porque
28 Nuri - No puedes comprarme
29 Gelu - No soy digna de ti
30 Karina - No tengo edad
31 Las Hermanas Benitez - Pata pata
.......................
.................................


Ye-yé And 60´s Spanish Vol.3

1 comentario:

  1. This is ska

    http://www.youtube.com/watch?v=8uTDvIikLx0

    Peaso video!

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.