domingo, 17 de mayo de 2009

Yeye and 60´s Spanish vol1



Sendo Sudamérica unha boa mina para o Ye-yé o estado español non se queda atrás, pero centrando o son grupos como Los Fifers, Los Impala ... etc etc e etc encheron no seu momento( a década dos 60 e principios dos 70) as pistas de baile en bos ritmos e ganas de bailar.



Podo Referirme amín mesmo como un bo amante do Ye-yé, xa que unha das bandas coas que comecei e me obsesionei ata ter os seus discos foron Las 4 Monedas . Grupo Venezolano que cultivou este estilo


Yeye and 60's Spanish Vol 1
01 - Rosalia - Chica Ye Ye
02 - Frida Boccara - La Más Bella Del Baile
03 - Hnas. Benitez - Baila ye-ye
04 - Torrebruno - La suegra ye-ye
05 - Carmen Sevilla - La flamenca ye-ye
06 - Lucecita - El Club Del Clan (Twist And Shout)
07 - Lucecita - El rebelde (He's a Rebel)
08 - Alicia - Soy as
09 - Duo Dinamico - Amor de verano
10 - Betina - La lancha
11 - José Guardiola - Bikini Amarillo
12 - Nuri - Busca una excusa
13 - TNT - Caracola
14 - Marina - Cartagenera
15 - Gelu - Chao chao
16 - Ennio Sangiusto - Chariot
17 - Mina - Ciudad solitaria
18 - Los Iruña Ko - Comunicando
19 - Los Tres de Castilla - Cuando digo que te amo
20 - Los TNT - Dame felicidad
21 - Gelu - Después de seis tequilas
22 - Los T.N.T - Dos Chicas Para Mi
23 - Alicia Granados - El juguete extraordinario
24 - Mike Rios - El vagabundo de la playa
25 - Kinita - El yo-yó ye-yé
26 - Sonia - En mi nube
27 - Hermanas Serrano - Eres Diferente
28 - Los TNT - Eso
29 - Hermanas Benítez - Estas botas son para caminar
30 - Francisco Heredero & Luisita Tenor - Marionetas En La Cuerda


Yeye And 60´s Spanish Vol1


...........................
.....................................................

2 comentarios:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.