miércoles, 13 de junio de 2012

Pulpo&Pop e os festivales en Galiza

Pois no Barco de Valdeorras, onde cristo perdeu as chanclas.


Case que vai Offtopic total o cartel deste evento, xa que non pinta nada neste blog, os diferentes grupos que nel aparecen salvo os Chavales, o resto non entran nin de refilón no que se entende dende aquí.

 Pero se ben o que ven "impoñido" os oidos é unha basura, e que cada un escoita o que lle gusta (menos os que gustan de Iván Ferreiro, os pobres coma o cantante están mal aparcados na música) recomendar que se apoien iniciativas coma esta, festivais pequenos coma poden ser o FIV de Vilalba ou este. Sen máis quen vaia que disfrute de Los Chavales e do seu ritmo, de do resto de grupos (Menos de Iván Ferreiro, que horror) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.