lunes, 11 de junio de 2012

Stanley Road- Mieres Bridge e concerto por Galiza



Esta semana sae a venda o novo Single da banda asturiana de Mod Revival ,Stanley Road, un expoñente claro do Punk In Parkas, despois do seu regreso a banda volve con máis forza e cun novo traballo, de feito témolos en directo por aquí, para agardar o videoclip que acompañe a este novo traballo teremos que agardar un mes.




Pois eso, entre Ferrol e Coruña teremos a Sabino e os seus polas nosas terras para facernos bailar  e erguer o puño cos seus temas.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.