miércoles, 4 de mayo de 2011

The Extended Plays, faite co seu novo 7´´



Editado polo selo Grit Records e gravado no seu local coa colaboracións estelares de Oliver Munilla á trompeta e Aratz Díez ó trombón de Akatz taldea, Arantza de Le Noise ó violín e Maite Arroitajauregi "Mursego" o chelo.

Eu fíxenme coa copia, e dende logo merecen moito a pena, un grandísimo single, en sí unha melodía pop, moi atractivo, cunha conxunción no tema Pleasant Memories que ten a virtude de envolverte. Entusiarmar, esta cara ten sen dúbida esa virtude, a de entusiasmarte.

Coa entrada de instrumentos a voz e o ritmo que fan desta cara A as delicias de calquer día. 

Gustoume moito e moito, sen dubida tampouco desmerecer a Cara B no tema 45 Collection.

 


Eu non perdería o tempo, faríame coa sua correspondente copia, fai o teu pedido a theextendedplays@gmail.com por 7 euros, dunha tira limitada de singles, date presa. Tamén o podes descargar en http://theextendedplays.bandcamp.com/album/45-collection.

3 comentarios:

  1. muy bueno el single, yo ya me hice con él, y bueno sin duda me quedo con la cara B
    saludos!

    ResponderEliminar
  2. La verdad es que me han emocionado bastante. Me ha gustado este disco, no me arrepiento no no.

    ResponderEliminar
  3. Otto es todo un fan!!!
    Gracias por la crítica!!!

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.