jueves, 5 de mayo de 2011

WolRuS concerto presentación de Wooden Tapes.




Tras meses de trabajo en su pequeño estudio, Miguel Puig (The Virginals) y Graham Summer deciden dar un paso adelante y formar una banda que lleve al directo un puñado de buenas canciones en las que han trabajado conjuntamente. Joki (Steelwood, The Virginals,Woocake) y Ramón Saleta (Elephant Band, Meu, Woocake, Mistakens) se unen al proyecto sin dudarlo un instante y tras los primeros ensayos ven que tienen algo bueno entre manos. A la espera de grabar su primer album con la banda, su myspace muestra algunas demos que forman parte del futuro material de WolRuS. De Nashville a Liverpool pasando por San Francisco...

  Disfrutade de ese Beachwall que teñen colgado na súa páxina, os que podan que se arrimen pola Sala Garufa de Coruña , xa que tedes o o día Venres, 13 de Maio ás 23:00 unha cita ineludible con esta banda, que estará presentando o seu primer traballo Wooden Tapes.
  
Pasádevos polo seu Myspace.



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.