jueves, 2 de julio de 2009

Baby Horror- Teletransportador




¡¡Vaya discazo!!

Baby horror, o trio, comezou como sempre, versións de outros grupos, só que neste caso son de grupos como Misfits, Buzzcocks, The Sonics etc etc etc.



Caracterizaranse por unha cantidade inxente de maquetas e maquetas , xa sexan de versións coma non, e será en 1997 cando lle rulen o seu cd recén salido a discográfica Subterfuge e decida editalo co nome de "Horror Pop", en 2003 sacaran "Teletransportador".


Baby Horror - Teletransportador

1 Sarita
2 Es mi amor
3 Ella no sabe que está muerta
4 Maligno
5 Sueños galácticos
6 Las voces me hablan de matar
7 Glow in the dark
8 Viaje astral
9 Esa voz misteriosa
10 El hombre menguante
11 Nancy
12 Sarita´s party

-------------------------------------
---------------------
Baby Horror - Teletransportador
--------------------
-----------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.