jueves, 2 de julio de 2009

Los Pasos - Ojo Por Ojo




Este disco saqueino de aquí.
http://giradiscos.wordpress.com/category/los-pasos/

Déboche este disco amigo... porque esto é unha maravilla dos 60, sen dúbida un regalo para os oidos... e agora podo compartilo aquí. Déboche tamén os discos de TCR , moitas gracias por subilos completo descoñecido



Este grupo ten como principais influencias a grupos como the Turtles as voces moi acorde con The Zombies e demáis bandas do estilo, e unha psicodelia un tanto extraña.

------------------------
Los Pasos - Ojo Por Ojo
-----------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.