miércoles, 1 de julio de 2009

The Easytones - Still make you take it easy - (EP - True Tone) ( 2000)



E sigo cos grupos galego
s. Sacados do blog Sempre en Galiza.

The Easytones formáronse no 1997, comezaron coma todas, versionando grupos e serán esos grupos quenes configuren o estilo do grupo, empezaron versionando os Small Faces, Creation, Capitols etc etc, e de aí a súa música, fan unha mezcla entre garaxe, beat power pop con unhas claras influencias sixties.



Recórdame moito esta banda a Los Inmediatos, polo son e o estilo. Este grupo compartiu escea co grupo antes nomeado, con The Lyres, The Zeros, The Insomnias etc etc etc.


The Easytones - Still make you take it easy

01 - The Sound of Fun
02 - I Feel High
03 - Soul Shake
04 - Right Now
05 - Shaggy

C - Who´s The Next #
--------------------------------------
-------------------
The Easytones - Still make you take it easy
-------------------
--------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.