sábado, 4 de julio de 2009

Sex Museum - Fuzz Face(1987)



Agora si que si, o primer disco desta banda

Parece ser, di a wikipedia que é unha banda de Garaxe revival dos 80, e ademáis que se movían nos ambientes MOD dos 80. O único que sei é que esta banda mete tralla e máis. Para ser uns xovenciños daquelas.

Pasaron 20 anos desde que puxen o último disco desta banda ata o de agora.



Dez temas neste o seu primer traballo.

Sex Museum - Fuzz Face

1.big cock
2.sweet home
3.ya es tarde
4.sexual beast
5.psycho
6.i'm alone
7.all i really want
8.see see rider
9.motorbikin'
10.boo boo's theme

----------------------------------
-------------
Sex Museum - Fuzz Face
------------
--------------------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.