miércoles, 1 de julio de 2009

The Pepper Pots - Now (2009)



"Culo veo, culo quiero"


Este disco, que dicir deste disco?

Vaia discazo, a evolución musical de The Pepper Pots dende o sue primer traballo é incrible, xa comentei por aí que a aposta vocal é importantisima, cousa que cambia neste disco que se pode dicir que o instrumental tamén fai entrada.

No seu myspace escoitade os seus temazos

The Pepper Pots myspace

The Pepper Pots - Time To Live



Dios mio, es buenisimo este disco chico!

Deixovos unha entrevista co grupo

ENTREVISTA


Nestos casos, recomendo moito mellor comprar o disco, no seu formato, xa que descargalo da internet está moi ben e moi gratis e todo eso, pero un disco desta calidade... puffff moitisimo mellor compralo
---------------------------------
-------------------
The Pepper Pots - Now
------------------
---------------------------------

1 comentario:

  1. pena lo del yeyé! otro año debes ir!! pero el Lex no esta lleno de pelaos? tocan los granadians no? bueno yo los veré el 10 de julio aki en Madriz en el gruta! SALudin

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.