sábado, 4 de julio de 2009

Brighton 64 - La Casa de la Bomba (1986)




En 1986 esta banda barcelonesa edita con EMI este maxi single .

Opino que este tema " La Casa de la Bomba" se convertiu nun himno , algo que recordar daqueles anos e detonante do seu seguinte traballo. O resto de cancións destacar " El Mejor Cocktail" e o que eu pensaba que dicía a canción!

- Otis, Jackie Wilson y Shankur

Que me perdoe Sam Cooke, bueno e Shankur tamén(músico que tocaba o Sitar, a grafía correcta é Shankar, pronunciado como pensaba eu). XD pensaba que lle dera a vena Hippi os irmáns Gil XD.



Problemas de dicción a parte.


Brighton 64 - La Casa de la Bomba


1. La casa de la bomba
2. La cancion del trabajo (bola y cadena)
3. Llueve en mi corazon
4. Ojos, botellas y traiciones
5. El mejor cocktail


---------------------------------
--------------------
Brighton 64 - La casa de la bomba
-------------------
-------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.